Iklan

Rabu, November 28, 2007

Iman Sudah Boleh Diharap

Anak Babah ini sudah besar rupanya. Baru beberapa bulan Babah titipkan bersama Umi sudah banyak benar lainnya. Lenggok bicaranya sudah berbeza. Ketara sedikit kematangan suara.

Kalau dulu di telefon, Iman akan menyapa "Yoo...," panjang dan beralun. Tapi sehari dua ini, sahutannya sudah menjadi "Llo, bahh," manja seakan memanggil.

Pandai pula dia mengusik Babah yang jauh ini. Iman lukis gambar babah. Iman bacakan buku untuk babah. Rajin pula Iman tolong Uwan sapu rumah. Tapi, buat belon dengan air liur tu, kalau kat tempat awam tak payah lah ya...

(Iman is just slightly over two and a half years old now)

1 ulasan:

ratuhati berkata...

cerita IMAN

Iman dah pandai bertanya.. "pe mi?"

Iman semacam addicted dgn botol susu.. kalau kita x perasan, dia akan nyonyot botol kosong.. kalau kita tegur, cepat2 dia campak botol tu...

Iman suka meniru style adik kalau nakkan perhatian ummi.. "ma... ma...." atau "ta ta ta taaaa"

Iman dah pandai nyanyi ikut lirik yang belakang je...


CERITA AMAL

semalam adik try2 pakai selipar uwan.. sambil diri, sambil duduk... cute sgt....

lepas tu adik dah pandai solat... dari berdiri terus sujud.. hihi...

adik macam kakak, suka DORA!